Doterra olien DDR & ONGUARD

Op dit moment neem ik de volgende middelen:

  • Ondersteuning bijnieren (in verband met prednison gebruik)
  • Twee anti Bacteriele middelen op kruidenbasis (tegen Bartonella)

Ik heb  daarnaast laten nameten of de DOTERRA olien “Onguard ” en “DDR”  iets voor mij zij en dat klopte 100 %. “On Guard” is een etherische olie  uit een protocol en DDR gaat daaraan vooraf.

Het eerste middel DDR pakt co-infecties aanpakken regenereert de cellen.

Daarnaast bereid deze olie je voor op de tweede olie (On Guard).

Wat doet ON Guard:

Ik heb ook gelezen dat de kruidnagel olie van DOTERRA  specifiek wordt ingezet tegen Bartonella. Dan hoeft men geen DDR en On Guard te nemen.

Ik heb nu dus besloten die Bartonella en Lyme op deze manier te gaan aanpakken.

Geschreven December 2016. Ik ben distributeur van Doterra Olien.

 

 

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Verzamelcategorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

