Dagje inzicht in mijn zelfhulp bij Lyme

Dag van 15-12-2016

Vanochtend opgestaan en een koffie klysma in de darmen (darmspoeling) gedaan met Kaldi koffie (is geen koffie die we normaal drinken).

Daarna mengsel van lijnzaad en gemalen kruidnagel gedronken (tegen bartonella een anti parasieten middel).

Toen de supplementen genomen.

En tevens andere dingen zoals (ijzer) als aanvulling bij menstruatie en natuurlijk neem ik probiotica (na een darmreiniging met klysma).

Daarna een kopje thee met kurkuma gezet en zwarte peper en kokosolie. Deze drie horen bij elkaar ingenomen te worden omdat door de zwarte peper en de olie de kurkuma beter opgenomen worden. Kurkumathee is gezond en ongift de lever.

Ik denk dat ik zo maar eens even aanzie en dat ik de kurkuma en de kruidnagel maar eens even aan ga houden. Met de Onguard natuurlijk.

Morgen gelijk en water klysma nemen om eventuele achtergebleven/vrijgekomen parasieten eruit te spoelen. Dat helpt altijd goed en er komen soms meer parasieten eruit bij deze naspoeling.

Ik heb een foto genomen van de parasiet die maar liefst 18 cm lang is, maar deze ga ik hier niet publiceren. Het is een zogeheten “Ropeworm” en dat kun je zien omdat deze wormen uit meerdere slierten bestaan die zich in elkaar vlechten als een touw.

Ik ben in het bezit van een document om parasieten te  kunnen identificeren en zo erachter te komen hoe ze heten. Op aanvraag kan ik u hierbij helpen.

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Darm klysma, Lyme natuurlijk genezen, Ziekte van lyme. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

