Kicking Bartonella in the Bud

Vorige week ben ik bij de bio-resonantietherapeut geweest en deze heeft gemeten dat ik Anti Biotica kon nemen tegen de gewrichtspijnen die ontstaan zijn vanuit de co-infectie Bartonella.

Hij kwam aanzetten met twee verschillende soorten die ik kon proberen te vragen bij de huisarts. Da wil zeggen als de huisarts mee zou werken.

Ik schreef mijn huisarts het volgende:

“De klachten aan mijn knie en been zijn niet verminderd. Daarbij heb ik frozen shoulder gekregen (ontsteking in de schouder).

Volgens de resonantie therapeut heb ik wel een abces in het rechterbeen en zou
ik wel de anti-biotica kuur moeten gaan nemen waarover wij eerder gesproken
hebben. (Ik heb helemaal geen abces beste bio-resonantietherapeut.)

De naam van deze anti-biotica:
a) Erytromysini
b) Augmentin”

De huisarts heeft de bio-resonantietherapeut gebeld en deze kon geen dosering noemen. “Doe maar 1 tablet “zei hij tegen mijn huisarts “of twee”. Wat een kluns toch. Ik schaam me tegenover mijn huisarts in zijn plaats.

De huisarts belde mij op en en zei dat ze alleen mee wilde werken als ik het zelf zeker wist en  dan mocht ik het hebben. Ik zei  hier nee op omdat ik het niet meer zeker weet.

Het is wel gemeten en daarom zou het mij ook kunnen helpen, maar op anti-biotica reageer ik niet erg goed. Dat is in het verleden ook al gebleken en hiera ben ik weer verder van huis als ik an de schade moet gaan werken.

Ik was klaar met deze bio-resonantie therapeut en ook met de huisarts.

Daarom ben ik afgelopen maandag  met spoed naar de reumatoloog gegaan en deze heeft twee spuiten cortisone (prednison) gezet, waarvan 1 in de knie en 1 in de schouder. Het leverde direct wat op voor de knie en de pijn nam wel snel af. De pijn in de schouder is iets minder,  maar dit kan volgens de reumatoloog tien dagen duren eer je er iets van merkt.

Ik vroeg aan de reumatoloog of dit nu een blijvend probleem is. Het nemen van de prednison; he vormen van cystes. Het open breken van cystes en het hierdoor weer toenemen van de borrelia. Volgens mij is dat namelijk wel het geval.

Hij kon er  geen antwoord op geven omdat hij niet genoeg inzicht heeft in de ziekte.

Ik denk zelf namelijk dat er elke keer door het gebruik van prednison een cyste wordt aangemaakt omdat de bacterien zich verstoppen voor dit middel. Die springt dan weer open net als ik  gestopt ben met de prednsion en dan zit ik weer met dezelfde problemen waardoor er dus weer geinjecteerd moet worden. Vicieuze circel dus en die ga ik zelf proberen te doorbreken met iets dat nieuw voor mij is; etherische olien tegen Lyme en Bartonella. Helemaal zeker weet ik niet of dat het is, ik ben maar een ervaringsdeskundige die zelf goed op moet letten wat er gebeurd met haar lijf.

Bij de resonantie therapeut  moest ik tweehonderd euro’s neertellen; 100 voor de behandeling en de andere 100 voor medicatie tegen Bartonella. Dit was zonder een ontgiftingsmiddel.  Het is een hele drukke praktijk en toen ik moest vertrekken uit de praktijk  was ik helemaal kapot. Ik ga er niet meer heen. Vooral omdat ik er na een jaar acter kom dat er nagenoeg niets is gedaan aan de Bartonella waarvoor ik toch naar deze praktijk ben gekomen.

Ik ben juist wel  in remissie met de lyme en het zou zonde zijn als dat nu juist gaat stijgen. Bijna was het zover dat de bacterie binnen  de celwand behandeld zou gaan worden.

Bartonella is overigens  heel moeilijk meetbaar omdat het 300 keer kleiner is dan Borrelia bacterie. De reumatoloog heeft nog vocht uit de knie afgenomen en voor onderzoek opgestuurd naar het laboratorium. Maar ik vond het eigenlijk vooraf al verspilde moeite. De Lyme is aan het minderen en Bartonella is zo slecht te meten.

We gaan je lever aanpakken zei  de resonantie therapeut. Dat ga ik nou eens lekker zelf doen en daarmee bespaar ik me € 100,00 in elk geval voor de behandeling en de rest aan supplementen.

 

 

 

 

 

 

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Verzamelcategorie. Bookmark de permalink .