Tijd om te stoppen

Ik heb genoten, gehuild, gelachen, mijn kracht gevonden , steun gekregen van en met jullie. Ik had niet zonder jullie gekunt en het heeft me veel meer geven dan jullie je misschien voor stellen kunnen. Maar ik merk nu dat ik alles wel zo’n beetje verteld heb wat er te vertellen valt en dat het tijd is om te stoppen. Het heeft voor mij geen zin meer nog meer van hetzelfde te vertellen omdat ik dan het gevoel heb in rondjes te blijven ronddraaien en daar heb ik geen zin in.

Natuurlijk valt er nog veel meer te vertellen over de ziekte van Lyme en hoe het verder zal gaan, en kan ik nog veel meer schilderijen maken die ik aan jullie wil laten zien maar ik heb het gevoel dat het via dit medium klaar is.

En dat is wat waar is dus daar geef ik nu gehoor aan. Zo volg ik mijn innerlijke stem.

Ik dank jullie allen; lezers, volgers, mensen die vrienden werden, likers, toevallige voorbij gangers en natuurlijk niet te vergeten mijn ene vaste fan die altijd reageerde: een bijzonder dank je wel!

We hebben bijzondere dingen gedeeld over de diepe boodschappen van mijn intuïtieve kunst en over het proces dat ik doorliep en daar ben ik iedereen dankbaar voor.

Nogmaals bedankt allemaal voor alle steun en vertrouwen dat ik heb gekregen!

licht

Liefs, Chantal

Het blog blijft voorlopig nog wel even online zodat  eenieder die naar bepaalde  informatie op zoek zal gaan waarover ik heb geschreven deze informatie ook zal vinden. Ik zal een en ander ook herzien en aanpassen, zodat de informatie overzichtelijker wordt.

Hierdoor kun je nog steeds meldingen krijgen via de mail dat ik een nieuw blog heb geplaatst. Mocht dit teveel worden dan kun je dat zelf uit zetten door je af te melden voor mijn mailing.

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Verzamelcategorie. Bookmark de permalink .

9 reacties op Tijd om te stoppen

  1. shivatje zegt:

    Chantal je maakt een mooie keuze op je pad. En wat je schreef wat je liet zien aan schilderingen was een hulp voor anderen en een pracht dat je delen wilde. We hebben samen woorden gedeeld die echt over energie gingen en dat was heel mooi.

    Ik wens je een prachtig pad toe en een nieuw begin in iets is het mooiste wat je als mens mag ervaren.

    Aum Shanthi

  2. shivatje zegt:

    Ontroerende woorden maar vanuit mijn hart deze zuivere waarheid.

    Aum Shanthi

  3. shivatje zegt:

    Dat is zo en missen nee hoor. Als je de woorden wilt voelen luister naar je hartje leg je had erop en je voelt ons weer communiceren.
    En mensen zijn altijd te vinden 😉

    Aum Shanthi

  4. shivatje zegt:

    Dat weet ik hoe je het bedoelde 🙂

    Aum Shanthi

  5. Letty zegt:

    Ik begrijp het helemaal 🙂 Veel gezondheid en sterkte met alles wat nog op je pad komt! 🙂 x

Geef een reactie

