Tussenstand na behandeling bij Bio-resonantie therapeut

Gisteren is Borrelia gemeten en vastgesteld op 2. Dat is dus weer minder dan de vorige keer. Het is fantastisch nieuws. Het betekent ook dat de therapeut al gauw zal gaan beginnen om intra-cellulair (in de cellen) te gaan werken, want als Borrelia niet meer in het bloed gemeten wordt dan is het noodzaak de Borrelia in de cellen aan te gaan pakken. Daarna kan er verder gewerkt worden aan darm herstel, restschade opheffen (waar mogelijk), candida genezen enzovoort. Ik ben er dus nog niet. Ik voel ook niet opmerkelijk beter dan drie maanden geleden maar ik ben wel blij dat ik vooruit ga.

Als ik nu terugkijk op mijn recente terugval dan moet ik concluderen dat het teveel aan fruit (fructose) dat ik nam toen ik helemaal rauw (raw food)  ging eten een onderdeel was van de terugval. Een rauw dieet zal voor sommigen wel goed zijn en wellicht voor mij ook maar dan vooral gericht op groentes en niet zozeer op fruit. Dat voor mezelf bepaald te hebben kan ik ook weer wat meer rauwe groentes gaan eten.

Dat gezegd hebbende wil ik grag vertellen dat ik vanochtend een zeer positieve post op facebook gelezen heb. De post ging over een Amerikaanse man die is genezen van de ziekte van Lyme door een 100%  natuurlijke behandeling bestaande uit: rauw dieet, Chinese kruiden, medicinale wietolie en allerlei alternatieve behandelingen als massage en dergelijke. Er is geen bio-resonantie therapeut aan te pas gekomen.

Ik wou het bericht graag delen omdat:

1) wel nog vaak gedacht wordt dat chronisch lyme niet te genezen is.

2) omdat er bij iedere Lyme patiënt een andere behandeling is die aanslaat en er vele vele manieren zijn om te genezen. Er is gewoonweg niet 1 protocol het beste, maar er zijn er vele. Dus wat bij een ander werkt hoeft niet voor jou te werken.

3) er geen enkele anti-biotica aan te pas hoeft te komen.

Ik ken deze man verder niet en het kan zijn dat hij nog geen chronisch lyme-patiënt was, waardoor genezen (sneller) gaat.

Maarrrrr…..genezen is mogelijk en nu ik ook die kant uit ga hoop ik dat anderen die erg ziek zijn zich dat realiseren  ondanks dat de weg lang kan zijn.

Zelf word ik al sinds 2012 alternatief behandeld en was ik al in 2010 en 2011 erg erg ziek. Dat is dus al vijf jaar dat ik alternatief behandeld wordt en weet dat ik daarnaast er zelf heel veel aan heb gedaan (en nog steeds) doe om beter te worden.  Het gaat met heel veel vallen en opstaan, maar er is altijd hoop. Stay strong and never give up !

© All rights reserved; Chantal van Sundert 2016

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Verzamelcategorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

