Natuurlijke ontstekingsremmers bij (Lyme) Artritis

Het is mij gelukt om prednison terug te dringen in 1 maand van 10 mg per dag naar 0 vandaag!! Dat noem ik nog eens SUPER!

Gisteren was het nog 2,5 milligram, maar dat is zo weinig en eigenlijk praktisch bijna niets dat ik vandaag maar helemaal ermee gestopt ben. Of ik het ook kan waarmaken dat ik er nu helemaal vanaf ben, is nog maar af wachten omdat ik nog maar 1 dag 0 milligram neem. Maar ik ben wel blij dat het een stuk beter gaat nu en al met al heb ik nog geen maand prednison moeten slikken en ben ik er nu alweer vanaf.

Dat dat nogal snel is gegaan zal je wel beamen denk ik. Hoe ik het gedaan heb zal ik kort vertellen.

Ten eerste ben ik in deze maand bijna elke week behandeld met bio- resonantie therapie. Mijn gewrichten werden behandeld en Borrelia werd natuurlijk behandeld.

Daarnaast ben ik weer begonnen met het dagelijks drinken van verse gember thee. Deze werkt pijn verlichtend en gaat ontstekingen tegen. Ik maak in de ochtend een pannetje klaar waarmee ik genoeg heb om de hele dag te drinken. Als je het niet gewend bent begin dan met langzaam opbouwen en drink elke dag een beetje meer. Gember thee ontgift ook de lever en doe het dus kalm aan als je nog nooit deze thee hebt gebruikt. Eet daarnaast ook verse gember in jouw smoothie. Je snijdt gewoon een stukje af en doet het bij de rest van jouw ingrediënten in jouw smoothie.

Wil je weten hoe je medicinale gemberthee zelf maken kunt klik hier?

Daarnaast maak ik gebruik van de specerij kurkuma.

Wil je lezen hoe ik dat inzet klik dan hier.

Smakelijk en op je gezondheid!

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Lyme natuurlijk genezen, Ziekte van lyme, Ziektes Algemeen en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Natuurlijke ontstekingsremmers bij (Lyme) Artritis

  1. shivatje zegt:

    Ik hoop dat het nog lang zo mag blijven maar mijn gezondheid is op en top voor mijn leeftijd.
    Voor wat lees ik je blog. Door jouw schrijven kan je veel mensen helpen die in dezelfde situatie zitten als u.
    Maar ik doe heel veel alternatief, dat maakt dat ik niet snel naar een arts ga en eerst zelf dingen probeer.

    Aum Shanthi

Geef een reactie

