Borrelia meting & pas op de plaats

 En nu goed nieuws! 

Resultaat van de laatste meting; van tien naar zes.

Ik ben vier punten gezakt in twee weken.

IMG_2180

Dat komt door de twee wekelijkse behandeling met bio-resonantie. Door de koffie klysma’s en ook heb ik een galblaas-en leverreiniging gedaan waarna ook een hoge darm spoeling is gedaan. Dat is aanbevolen omdat soms galsteentjes in de darm achterblijven en dat is niet de bedoeling. Zo kunnen ontstekingen gaan ontstaan.

Na de hoge darm spoeling was ik heel erg vermoeid en dat komt mede ook omdat dat er maar een week tussen mijn bio-resonantie behandeling zat en de hoge darm spoeling.

En daartussenin heb ik dus ook nog een galblaas en leverreiniging gedaan. Geen wonder dat mijn lichaam aangeeft het rustig aan te moeten doen.

Een hoge darm spoeling kan erg ingrijpend zijn voor een Lyme patiënt en je moet je lichaam veel rust geven nadien.  De week erna meteen nog een behandeling met bio-resonantie gedaan want mijn behandelaar gaat met vakantie. Dus ik heb best wel veel gevergd van mijn lijf. Ik heb echt rust nodig en ik heb nu geen nieuwe bio-resonantie  behandeling afgesproken.

Wel ben ik begonnen met een parasieten kuur. Maar ik doe het voorlopig vooral rustig aan en ik wou jullie wel het resultaat laten weten.

Dan heb ik ook nog een tip speciaal voor mijn lezers en medepatiënten in de praktijk waar ik behandeld wordt die hoorden waar ik mijn magnesium voor een spot prijs bestel. Dat is via: klik hier. Het is een paardenvoeding shop, maar de magnesium is prima.

Hopelijk boeken jullie ook goede resultaten met de magnesium en wil je ze delen? Ik ben wel benieuwd naar hoe jullie het maken. Of misschien heb jij tips waar wij goedkoop aan Lyme ondersteunende middelen komen? Laat het weten!  Als je vragen hebt laat het dan ook weten.

Een hele leuke vakantie gewenst en good healing!!!!

Wil je een intuïtieve reading of een coachings -gesprek aan vragen vul dan onderstaand kontaktformulier in en ik zal na ontvangst van de betaling een afspraak voor je inplannen.

Mijn blog heeft hierdoor nu ook een andere naam gekregen en heet nu Praktijk Chantal van Sundert.

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Verzamelcategorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

