Intuïtieve Readings & Coachingsgesprekken

Snapshot_20160626_125951

Hulp nodig??

telefoon

Kom je met de info op mijn site en de blogs wel een heel eind, maar kom je er alleen toch niet uit? Sinds kort ben ik beschikbaar voor readings en coachings-gesprekken zie: klik hier. Ik heb ontzettend veel zin om mensen te helpen en ik ben hiervoor dan ook graag beschikbaar voor iedereen die dat nodig heeft. Een consult kan bij mij thuis , maar ook via Skype-, per telefoon of via de mail.

Je kunt me alles vragen, maar je mag ook kontakt opnemen voor een luisterend oor.

Bedankt weer voor het lezen en tot horens!

Wil je een intuïtieve reading of een coachings -gesprek aan vragen vul dan onderstaand kontaktformulier in en ik zal na ontvangst van de betaling een afspraak voor je inplannen.

Mijn blog heeft hierdoor nu ook een andere naam gekregen en heet nu Praktijk Chantal van Sundert.

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Verzamelcategorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

