Mijn behandelingen op dit moment

Feitelijk heb ik  verschillenden aanpakken lopen op het moment.

  • De darmklysma’die alsmaar doorgaan ter ondersteuning van de lever en het opschonen van de darmen van candida en parasieten. De klysma’s zorgen tevens voor aanmaak van gluthation.
  • Het behandelen met bio-resonantie therapie en acupunctuur.
  • Het eten van bio-logische groente en fruit.
  • Het drinken van alkalisch water.
  • Het nemen van voetbaden met Magnesium Chloride ter ondersteuning van mijn magnesium opname. Magnesium wordt door Lyme patiënten slecht opgenomen als supplement. Daarbij komt dat de opname het snelst via de huid gaat. Magnesium is eigenlijk altijd laag bij Lyme patiënten, omdat de bacterie hiervan leeft en het is goed deze altijd aan te vullen.
  • Supplementeren van Vitamine C, ferritine, D3, calcium, B12 (injecties 2 x per week).
  • Sole van Himalaya zout (ter aanvulling van mijn mineralen) 1 theelepel opgelost in water in de ochtend en avond.
  • Verse sappen van bieten, wortels, gember, appel etc.
  • Bottensoep (bone broth) vlierbloesemthee en verse gemberthee.

Ik bereid me nu voor op een nieuwe galblaas en leverreiniging die ik a.s weekend zal uitvoeren. Hiervoor drink ik geen appelsap, want dat is erg zoet en de suiker is slecht bij candida maar Appelzuur capsules: link naar website voor verkoop

Ook neem ik Artemisia druppels tegen Borrelia.

  • Ik sport twee maal in de week een half uur tot drie kwartier om (spier)kracht op te bouwen en daarna ga ik in de sauna (ontgiften). Niet te lang; hooguit twee rondjes van 10 minuten. De sauna helpt te ontgiften en doodt bovendien de bacteriën die niet tegen de hoge temperatuur kunnen.

De waardes van de metingen van het percentage Borrelia gemeten door de bio-resonantie therapeut hollen achteruit en zijn in 8 weken tijd van 23 naar 10 gegaan. Dat betekent dat ik steeds minder belast ben, want bij elke meting wordt er minder gemeten. Ik ga dus na elke behandeling omlaag met de metingen. Ik doe blijkbaar toch zelf ook iets goed, naast de behandelingen met acupunctuur en bio-resonantie :- omdat het zo snel gaat. De mensen in de praktijk vertellen dat er ongeveer vanaf belasting tien het moeilijkst is om te dalen en dat daar vaak nogal lang over wordt gedaan om naar nul te gaan; een soortement van de laatste loodjes wegen het zwaarst. Ik hoop dat dat bij mij niet zo zal zijn en dat dat te maken heeft met alles wat ik er zelf bij doe. Veel patiënten die ik in de praktijk waar ik behandeld wordt ontmoet heb, doen zelf thuis niet zoveel aan ondersteuning. Ze hebben vaak wel een idee ongeveer van wat ze zelf nog zouden kunnen doen, maar doen er verder weinig aan. Sommigen komen wel vaker  voor behandelingen dan ik en vertellen dat ze hun voeding aanpassen en dat ze ontgiften. Als ik snellere vooruitgang boek dan anderen dan weten we wel waaraan dat ligt!!

Het percentage 10 is een meting op cellulair niveau. Als dat weggewerkt is zal er nog intra -cellulair behandeld moeten worden met bio-resonantie. Voor alle duidelijkheid: er wordt dus eerst op de cellulair belasting met borrelia gewerkt en daarna op de intra -cellulaire belasting (belasting van borrelia op celniveau).

Momenteel hebben we ook nog een belasting van 30 in het weefsel gemeten van de resten van prednisolon gebruik. Dertig is aardig hoog en ik ben blij dat we daaraan werken. Het zal best een tijd duren eer dat is weggewerkt, maar het begin is gemaakt. Daarna wil ik vragen of er nog resten van het anti-biotica gebruik te meten is in het weefsel, want dat heb ik ook lang achter elkaar gebruikt.

De therapeut gaat over drie weken  met vakantie voor zes weken. Tijd voor mij om zelf nog een parasieten kuur te gaan doen, want hoewel de koffie klysma’s er al aardig wat parasieten hebben uitgewerkt komen de klysma’s alleen in de dunne  darm en niet in de dikke darm. Ik overweeg om tegelijkertijd te gaan vasten met sap en daarbij ook wat koffie klysma’s te zetten. Het wegwerken van parasieten is een hele klus en vermoeiend voor het lichaam en het is daarom een goed idee dat juist te doen in een periode waarin er toch niet behandeld wordt met bio-resonantie therapie.

Degelijke parasieten kuren zijn : klik hier en huma worm (w.s. te bestellen bij bol.com).

Heb jij vragen of opmerkingen?  Tips voor een goede parasietenkuur? Stel je vragen gerust, dan zal ik kijken of ik deze kan beantwoorden.

Hulp nodig??

telefoon

Kom je met de info op mijn site en de blogs wel een heel eind, maar kom je er alleen toch niet uit? Sinds kort ben ik beschikbaar voor readings en coachings-gesprekken zie: klik hier. Ik heb ontzettend veel zin om mensen te helpen en ik ben hiervoor dan ook graag beschikbaar voor iedereen die dat nodig heeft. Een consult kan bij mij thuis , maar ook via Skype-, per telefoon of via de mail.

Je kunt me alles vragen, maar je mag ook kontakt opnemen voor een luisterend oor.

Heb je vragen hierover dan hoor ik het graag.

Bedankt weer voor het lezen en tot horens!

 

 

 

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Darm klysma, Lyme natuurlijk genezen, Ziekte van lyme en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Mijn behandelingen op dit moment

  1. shivatje zegt:

    Chantal mooi dat je er zoveel energie en kracht insteekt om anderen een helpende hand te zijn.
    Je hebt een hart van goud al heb je het zelf niet altijd makkelijk door je ziekte.

    Aum Shanthi

Geef een reactie

