Darm Klysma’s en parasieten

Nadat ik in december 2015 een erge terugval had gehad (zie klik hier) ben ik begonnen met een nieuwe aanpak.

Naast mijn behandelingen met bio-resonantie therapie die gewoon doorgaan ben ik toen onder andere begonnen met het spoelen van mijn darmen met behulp van  klysma’s.

Ook ben ik tevens weer gal-blaas- en leverreinigingen gaan doen; klik hier.

Het veel verbetert in mijn lichaam waaronder een fiks gewichtsverlies veroorzaakt door het afvoeren van toxines. Er kan soms tot 6 kilo in de darmen liggen aan afvalstoffen. Deze kunnen worden afgevoerd door de darm klysma’s.

En een beter functioneren van de lever en de gal en dus bewerkstelligt dit rechtstreeks het herstel van mijn lichaam.

Hoe zet je een  darm klysma?

Een klysma zet je met behulp van een klysma-set. Een klysma- set bevat een watercontainer en een slang waarmee je water je darm in laat lopen via de anus. Dat water probeer je 15 minuten vast te houden in je darmen terwijl je met opgetrokken knieën op jouw rechterzij ligt. Hierdoor  wordt er een stoelgang geforceerd waarna je de darminhoud loost in de w.c. Omdat de vloeistof 15 minuten in je darmen verblijft, heeft het de afvalstoffen, wormen en parasieten en dergelijke losgeweekt en meegenomen en door deze klysma te doen  worden als het ware dus je darmen gereinigd.

Het is daarom van belang zo lang mogelijk de vloeistof binnen te houden, want dan kan er meer losweken.

Eerst ben ik met water klysma’s begonnen en daarna met klysma’s van groene biologische ongebrande koffie (Kaldi koffie te koop bij onder meer de webshop van “Lekker in je vel”).

Deze koffie is niet hetzelfde als de koffie die je drinkt; het is een speciale soort koffie die ongebrand is waardoor er mineralen bewaard blijven en door met deze koffie je darmen te spoelen voeg je dus mineralen toe aan je colon. Er zijn mensen die zwart gebrande biologische koffie gebruiken, maar dat vind ik niet aan te raden.

Wat is je colon? Groene koffie? Je darmen spoelen met koffie? Koffie drink je toch, wat is dit? Hoe moet dat dan? Het klinkt allemaal nieuw voor je waarschijnlijk, en het is ook niet heel gemakkelijk maar ik zal mijn best doen het allemaal uit te leggen.

Je moet er veel over weten voordat je er mee kan beginnen. Zelf heb ik me ingelezen en op You Tube filmpjes bekeken over het toepassen van de klysma’s, de positie om te liggen waarop je dat het beste aanpakt en wat de voordelen voor je gezondheid zijn. Als ook heb ik veel gesproken met mede Lyme patiënten hierover. Echt waar filmpjes op “You Tube” kijken is een aanrader; je vindt er zo ongeveer alles over dit onderwerp  en welk ander onderwerp dan ook. Een goede film kijk je hier : coffee enema’s by Gerson. Deze dame is over de 90 jaar oud en zeer inspirerend!

Ik ben met het zetten van koffie klysma’s  in aanraking gekomen omdat de dingen die ik de eerste vier jaar van de ziekte van Lyme heb geleerd en toegepast had niet toereikend meer waren op het moment dat ik een sterke terugval had. Op dat moment was ik wel onder behandeling van een bio-resonantie therapeut maar die kon mijn klachten toen niet verminderen.

Meerdere Lyme -patiënten die ik ken spoelen hun darmen omdat dat als een hele goede ontgiftingsmethode geldt. Lyme behandelen en goed ontgiften is goed werken aan je genezing!

Ook kanker patiënten voeren de klysma’s uit bijvoorbeeld en mensen met een auto-immuunsysteem ziekte. Kortom allerlei mensen met een chronische ziekte hebben er baat bij om hun genezingsproces te versnellen en te ondersteunen met behulp van het zetten van klysma’s. Let op; dit is niet hetzelfde als een hoge darm spoeling die uitgevoerd wordt door de colon-therapeute. Dat kan je ook doen en deze aanpak maakt de hele darm schoon. Maar een thuis- klysma zet je dus zelf en deze reinigt alleen de dunne darm.

Door colon therapie toe te passen spoel je gifstoffen uit je darmen veroorzaakt door medicijn gebruik, van afvalstoffen uit onze voeding van opgehoopte afvalstoffen die al jaren in de darmen zitten. Colon therapie is dus een methode die je levert helpt de afvalstoffen af te voeren.

Ik ben er voorzichtig mee begonnen en ik heb er langzaam aan een goede feeling mee gekregen om het te doen. Je moet wel veel oefenen. Het is niet zo gemakkelijk en je moet ook je darmflora aanvullen met probiotica en je mineralen aanvullen met Sole (klik hier voor info over Sole). Maar door de groene Kaldi koffie te nemen vul je ook goede mineralen aan.

Door  ernstige ziekte was ik ruim tien kilo afgevallen in december. Daarna kwam ik langzaam weer wat kilo’s bij, maar toen ik mijn darmen ging spoelen en veel afvalstoffen weg spoelde ging ik ook afvallen met behoud van gewicht.

Het wegspoelen van afvalstoffen heeft daarom een hele gunstige invloed op je gewicht en door te zien wat er zich in jouw darmen aan afvalstoffen kan ophopen ga je ook nog bewuster kijken naar wat je eet en wat je in jouw lichaam stopt. Bovendien produceert Borrelia veel afvalstoffen die zich ophopen in de darmen en hiermee help je de darmen zich ook van deze afvalstoffen te ontdoen.

Daarnaast heb ik door de vele darmspoelingen parasieten weggespoeld waarvan ik ook foto’s zal plaatsen. Ook schimmels worden weggespoeld

Candida infectie ( overgrow ) is gebleken dat deze goed te behandelen is met darm- klysma’s.

Candida is een schimmel en je kunt deze dus op deze manier goed aanpakken. Zelfs na jaren er niet van afgekomen te zijn heb ik nu opmerkelijk minder belasting van candida volgens de bio-resonantie metingen.

Daarnaast ga ik momenteel heel goed vooruit met het behandelen van Lyme & Co. Een half jaar geleden kon ik nog amper lopen en nam ik prednisolon en pijnstilling. Nu ben ik daar alweer twee maanden hiermee kunnen stoppen.

Hierbij en link naar een gratis documentaire met e- book over candida een draadvormige schimmel in de darmen!!!! Candida oplossen is genezen! Ik blijf lekker daarom mijn darmen doorspoelen met de koffie klysma’s…….Echte aanrader deze film en vooral om de herkenning voor mij. Voor het bekijken van de film over Candida klik hier!!!!!!! (DOEN DOEN DOEN

Parasieten:

Ik heb best veel parasieten weggespoeld. Ook daarvan schrik je wel als je dat uitpoept maar ik ben er heel blij om. Je denkt nog “wat is dat” als ze als een trosje in je wc- pot liggen, maar  na veel speurwerk ben ik er achter gekomen om weke soort parasieten het gaat en deze kan je gerust beter kwijt dan rijk zijn.

Kom ik nu aan  bij het gedeelte van het behandelen van parasieten. Bijna iedereen heeft wel  parasieten maar als je (chronisch) ziek bent is het nog veel waarschijnlijker dat je deze hebt en het is een goed idee ze aan te pakken, zeker bij Lyme en Co. Er bestaan parasieten kuren voor zoals behandelen met black walnut tictuur of met Huma worm.

De bio-resonatie therapeut behandeld eveneens  mijn parasieten en het kan zijn dat ik daardoor zijn dat ik al  veel parasieten los heb kunnen laten doordat beide aanpakken elkaar versterken. De bio-resonantie therapie doodt of verzwakt de parasieten en ik spoel ze er daarna zelf uit door middel van de darmspoelingen. Als je dus ook je darmen spoelt of gaat spoelen, breng dan je bio-resonantie therapeut(e) op de hoogte, zodat deze ook aan jouw parasieten kan werken. Goede samenwerking  met elkaar versnelt alleen maar jouw genezing.

De koffieklysma komt niet tot in de hoge darm dus het is wel aan te raden dat ik nog een parasietenkuur ga doen, speciaal hiervoor. Ik denk aan een kuur die bestaat uit kruidnagel en gebroken lijnzaad. Uiteraard  is een afspraak met je colontherapeut is hierna een goed idee.

De parasieten op onderstaande foto heb ik eruit gewerkt met de koffie klysma’s van groene Kaldi koffie.

Hier een foto, niet schrikken hoor:-)….

parasieten galstenen 001

Links zie je een opgedroogde parasiet en rechts een nog levende parasiet. De parasiet komen levend uit de darmen, maar drogen als snel op als ze op het droge zijn. Bij elkaar waren ze ongeveer 60 cm lang. Ze hebben ook een kop en deze bijt zich vast in de darmwarmd. Deze parasiet heet :”rope worm”. De parasiet is nog niet zo lang geleden ontdekt en hij komt steeds tevoorschijn door te werken met  koffie klysma’s van groene (Kaldi) koffie.

De foto hieronder toont de resultaten van een andere keer dat ik mijn darmen heb gespoeld. Sommigen denken dat het geen parasieten zijn ,maar darmresten.

IMG_2088

Op deze foto zie je duidelijk dat het om een (Rope) worm gaat.

 

Spoelworm (foto).

Klik hier voor een uitgebreid bestand over darm parasieten en  hoe je ze identificeert. Bekijk de foto’s en trek daarna zelf jouw conclusies daaruit.

Ik spoel mijn darmen nu regelmatig. Ook mijn stoelgang is erdoor verbetert. Het is wel goed om in de gaten te houden dat je het zo vaak doet als goed voelt. Een darmspoeling kan best veel impact op je hebben en soms ben ik er een dag mee uit de roulatie vanwege de vermoeidheid. Het is goed te kijken bij hoeveel spoelingen je je goed voelt en als je eraan gaat beginnen dan langzaam het aantal op te voeren. Ik zet wel eens twee klysma’s per dag en dan twee maal in de week. Geloof me dat dat genoeg is en best veel, vind ik.

Als ik de darmen spoel met water voeg ik er vaak een scheutje “Sole” aan toe.

Maar er zijn mensen die het elke dag doen. Patiënten die bijvoorbeeld de “gerson therapie” volgen kunnen wel 3 tot 5 klysma’s PER DAG!!! zetten.

Je moet zelf dus wel heel goed aanvoelen wat je aankan en wat je nodig hebt.

Een bijwerking van de coloncleansen  en thuisklysma’s is dat je ook oude emoties los kunt laten die ook opgeslagen lagen in de darmen.

Probiotica

Het aanvullen van de pro- biotica in de darmen is belangrijk.

Af en toe een pot met kefir korrels van een vriendin; dat is levende pro-biotica en deze vult de goede darmflora weer aan. Van kefir korrels kun je de super gezonde probiotische drank : kefirdrank maken maar je kunt ze ook gerust zo eten.

Ook word ik geleid door mijn gidsen om te stoppen met het drinken van koffie en dat wil ik ook graag maar het is nog niet gelukt!!! Graag wat support hiermee!

Kefir Korrels

Over kefir zelf maken schreef ik al een een blog en je kunt dit lezen door hier te klikken.

Dat was mij het blogje wel met een hoop nieuwe onderwerpen. Ik ben niet zo diep op de klysma’s ingegaan omdat het een heel breed onderwerp is, maar ik denk wel dat je iets aan deze info hebt. Graag hoor ik jullie vragen en opmerkingen.

Wil je meer weten en kon je er alleen niet uit. Je kunt vanaf nu  kontakt met mij opnemen voor een reading of een coachingsgesprek: klik hier

So happy colon cleanse!

Mocht je de informatie van dit blog willen delen vermeld dan altijd mijn naam en de naam van de website erbij. Ik wens iedereen een goede gezondheid toe!

Ik ben gestopt met het schrijven van dit blog. Ik heb een nieuw blog, hopelijk zie ik jou ook hier: klik hier.

 

 

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Darm klysma, Ontgiften bij Lyme, Ziekte van lyme en getagged met , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Darm Klysma’s en parasieten

  1. Dit is op Praktijk Chantal van Sundert herblogden reageerde:

    Nogmaals dit blog, maar met aanvulling van een bestand en meer foto’s van parasieten.

  2. shivatje zegt:

    Chantal ik kan alleen maar schrijven dat ik hier een pracht van een informatie heb gekregen of beter gezegd gelezen.
    Als mens zouden wij ons eenmaal per jaar moet zuiveren en dan weet je dat parasieten die in je darmen leven er uit zien zoals op de foto en geen stukjes darm zijn.

    Aum Shanthi

Geef een reactie

