Rob’s healing lessons; ziekte van Lyme

Heldere en verfrissende spirituele kijk op het ontwikkelen van ziekte van Lyme.

Waarom kreeg jij Lyme en iemand anders niet?

Kijk naar het filmpje en stap uit je slachtofferschap.

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Healing lyme healing your trauma, Lyme en spiritualiteit, Lyme natuurlijk genezen, Spiritualiteit, Verzamelcategorie, Ziekte van lyme en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Rob’s healing lessons; ziekte van Lyme

  1. shivatje zegt:

    In het begin over liefdesvreugde dat vind ik mooi gevonden. Wijsheid liefde geven maar jezelf vergeten dat is mooi gevonden. En door spijtig genoeg dit beestje wordt je met je voeten op de grond gezet. Om eens terug met jezelf bezig te zijn. Ik heb respect dat je dit filmpje op je blog gezet hebt Chantal.

    Aum Shanthi

  2. shivatje zegt:

    En door die confrontatie aan te gaan moet je blijven gaan. Dan pas zie je open deuren waar je doorheen kan gaan.

    Aum Shanthi

  3. Dit is op Lyme? How to get well! herblogden reageerde:

    Onderstaand filmpje legt duidelijk uit wat de spirituele inhoud van de ziekte van Lyme kan zijn. Als je naar zo’n invulling op zoek bent, bekijk dan het filmpje en kijk of je je hierin herkent.

    Ik zelf herken me hier zeker in en met name in het geen grenzen kunnen stellen. Voor dat ik de ziekte van Lyme had was ik overal tegelijk mee bezig en nergens echt aanwezig. Ik was ook nooit tevreden hierdoor.

    In het filmpje komt ook een steen aan bodt die werkzaam is bij de ziekkte van Lyme. Zelf heb ik deze steen niet uitgeprobeerd. Wel heb ik een armbandje van Amber om. De bioresonantie therapeut zet barnsteen als stof in bij de behandeling tegen de ziekte van Lyme (borrelia). Hij vertelde dat Borrelia er niet tegen kan. Ik kon een armbandje kopen van Barnsteen en ik draag hem om mijn pols waar ik klachten heb en ik voel het gelijk ; een sterke energie. Het werkt dus zeker! Daarnaast heeft Barnsteen een aantal andere zeer positieve eigenschappen. Het is een hele positieve steen.

Geef een reactie

