Ongelofelijke grote leverstenen van de ongelofelijke galblaas- en leverreiniging

parasieten galstenen 005

Kijk eens aan! Het resultaat van de 13e leverreininging mag er zijn. Nooit eerder heb ik zulke grote stenen geoogst van wel 5 cm.

De 12e leverreiniging leverde alleen wat gruis op, dus ik dacht dat dat waarschijnlijk betekende dat er geen stenen meer waren en dat dat de laatste keer zou zijn. Bij het toepassen van de kuur moet je namelijk net zo lang doorgaan totdat er geen stenen meer komen. Maar de keer erna kwamen juist deze joekels! Ongelofelijk zeg!

Dus mocht je dit overwegen, weet dan dat je altijd door moet gaan met de kuur totdat er geen stenen meer komen. En soms  betekent dat dat je heel lang ermee bezig bent eer alle stenen zijn opgeruimd en je dus ook een keertje doorgaat als je geen stenen meer hebt gehad. Dit om te controleren of alle stenen echt zijn opgeruimd. Ik zelf heb ruim 14 keer de hele kuur ondergaan en ik weet nog niet of het klaar is. Iemand anders die ik ken was  al na vijf keer klaar en had toen al geen stenen meer.

Wat houdt de kuur in?

Wil je weten hoe de hele kuur moet uitvoeren? Zie: Lever Galblaas Darmreiniging.

In plaats van appelsap gebruik ik “Appelzuur capsules”. Dit vanwege het hoge zoetgehalte van het appelsap (suikers) en dat is slecht bij een candida infectie. Ik heb gemerkt dat het resultaat bij het nemen van de capsules het beste is als ik twee capsules per dag neem gedurende twee! weken voorafgaand aan de kuur.

Behalve dat de reiniging een innerlijke reiniging is komen er ook emoties (boosheid, verdriet etc.) los die opgeslagen lagen in de lever en onderga je daarom ook een emotionele zuivering. Het beste is om deze gevoelens te doorstaan en weet daarbij dat ze van voorbijgaande aard zijn. Het hoort erbij.

Voorafgaand  en na de reiniging is het ook aan te raden je darmen (te laten) spoelen met een thuisklysma en anders door colontherapie (hoge darm spoeling). Losgekomen stenen blijven wel eens achter in de darmen en dat is niet de bedoeling. Met de darmreiniging zorg je ervoor dat deze stenen niet blijven steken in de darmen en voorkom je dat er nare ontstekingen komen in de toekomst.

Vergeet daarentegen ook niet om voorafgaand aan een reiniging de darmen te spoelen. Zo zorg je ervoor dat de darmen leeg zijn en kunnen de gal-en leverstenen gemakkelijker door de darmen naar buiten toe komen.

Deze reiniging is niet alleen aan te raden bij de ziekte van Lyme, maar bij alle chronische ziektes en ook bij kanker. Ook voor gezonde mensen is het aan te raden om af en toe een reiniging te doen.

Succes!!

Heb je vragen of opmerkingen over deze methode? Reageer dan op het bericht.

Je kunt mijn blog ook volgen door op de “volgknop” te drukken onderaan mijn blog.

Zo krijg je elke keer dat ik een nieuw bericht plaats een e-mail en hoef je niets te missen.

 

De reiniging:

14.00 uur drink niets meer dan alleen wat water, en niets meer eten. Maak een kan water 750 ml en 4 eetlepels bitterzout klaar. Deze hoeveelheid is precies goed voor 4 glazen.

18.00 uur drink een glas water met 1 eetlepel van het bitterzout. Je mag na dit glas water drinken

20.00 uur drink nog een glas water met 1 eetlepel bitterzout. Leg de grapefruit en olie vast klaar

21.30 uur Pers bij voorkeur een rode grapefruit uit en verwijder het vruchtvlees of laat het bezinken zodat er een half glas overblijft. Gebruik een half glas (130ml) grapefruit sap en een half glas (100ml) olijfolie, schud dit goed door elkaar, ongeveer 20 keer totdat de vloeistof waterig is. Het beste is om dit drankje om 22.00 uur te drinken.

22.00 uur. Ga naast het bed staan en drink het drankje (eventueel nog goed schudden). Als het nodig is kun je een klein beetje honing op je tong smeren en dan drinken. De meeste mensen hebben echter geen probleem om dit te drinken. Doe er niet langer dan 5 minuten over.

Ga dan direct plat op de rug liggen. Met 1 of 2 kussens onder het hoofd. Het hoofd moet hoger liggen dan de darmen. Als dit niet lekker ligt ga dan op de rechterzij liggen. Lig stil voor ten minste 20 minuten en breng de aandacht naar de lever. Je kunt de galstenen als kiezelsteentjes voelen bewegen richting de galblaas. Door het bitterzout behoort er geen pijn te zijn want het houdt de wegen richting de galblaas wijd open. De galvloeistof die wordt uitgescheiden zorgt voor het glijmiddel van de stenen. Probeer te slapen.

Als je tijdens de nacht het gevoel hebt dat er ontlasting komt ga dan naar het toilet. Kijk of er al kleine galstenen meekomen.
Je kunt misselijk zijn tijdens de nacht of in de vroege ochtend dit komt hoofdzakelijk door de sterke ontgiftiging van de lever en de beweging van de stenen. De misselijkheid zal in de loop van de ochtend verdwijnen.

De 2de reinigingsdag:

6.00 uur opstaan, drink tussen 6.00 en 6.30 uur het derde glas water met 1 eetlepel bitterzout. Als je erg veel dorst hebt kun je het beste een glas warm water drinken voor het bitterzout. Het is het beste nu overeind te blijven zitten, maar als je erg moe bent kun je weer naar bed gaan.

8.00 uur het laatste glas water met 1 eetlepel bitterzout.

10.00 nu kun je wat vers geperst fruit nemen en een half uur later kun je 1 of 2 stuks fruit eten. Een uur later mag je een lichte maaltijd gebruiken.

In de loop van de middag/avond komen de galsteentjes en gruis vrij. Ook kun je nu de eerste verbeteringen voelen. De volgende dag een darmspoeling inplannen, de achtergebleven galsteentjes worden zo goed verwijderd. Probeer nog een paar dagen niet te overvloedig te eten.

 

 

 

 

 

 

 

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Lyme natuurlijk genezen, Omgaan met chronische ziekte en beperkingen, Verzamelcategorie, Ziekte van lyme, Ziektes Algemeen en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Ongelofelijke grote leverstenen van de ongelofelijke galblaas- en leverreiniging

  1. Tamara zegt:

    Hoi Chantal, Dank voor deze blog! Ik heb toevallig net mijn eerste reiniging achter de rug. Er kwam een boel gruis, veel kleine steentjes en een tiental steentjes van ongeveer 1 cm doorsnee. Wat een grote stenen ben jij kwijt zeg!
    Een vraagje: Welke appelzuur capsules gebruik jij? Ik heb appelciderazijn gebruikt maar dat is bijna niet te doen in die hoeveelheden, zo vies!
    En voel je je ook echt beter na al die kuren? Dat hoor ik graag, aangezien ik er nog wat in de planning heb staan.
    Groetjes, Tamara

    • Dag Tamara, Dank je wel voor jouw reactie. Goed dat je eraan begonnen bent. iI heb over de jaren talloze verschillnde uitkomsten gezien, waaronder zoals jij hierboven beschrijft dus het is maar het begin. Het is goed om de kuur met of biologisch appelap te doen (erg zoet en veel suiker dus) en anders met wat anders. Met appelazijn heb ik het zelf nooit gedaan.

      De capsules die ik gebruik zijn van het merk “Nova Vitea”en ik gebruik in de aanloop tijd twee capsules per dag. Ook moet ik erbij zeggen dat ik wel twee weken van tevoren hiermee begonnen ben, en dat ik daarna deze geweldige zuivering meemaakte. Dus aanlooptijd heb ik verlengd. Veel succes met de zuiveringen! Groeten van Chantal

  2. Je kunt na een reiniging al voelen wat het met je doet. Als het goed is voel je na een reiniging je steeds beter en dan schuiven de resterende stenen in de lever weer naar voren en voel je dat minder. Door dat je steeds blijft reinigen ruim je ze uiteindelijke allemaal op. Dus ja, zeker voel ik me er steeds wat beter bij , dus ga ermee door!

  3. Letty zegt:

    Wauw, ik heb hier nooit eerder van gehoord. Wat goed zeg! Ik vind het nogal wat. Maar het lijkt me wel erg goed voor je

  4. Letty zegt:

    Dit is op A winding road herblogden reageerde:
    Dit is een blog van Chantal van Sundert. Zij is erg goed bezig!

  5. Wat ik bedoel Lettty, is dat het best een hele serieuse behandeling is waarmee je niet mag stoppen. Dat heeft verschillende redenen.

    Dus beter niet mee beginnen als je na drie of vier keer stopt. Maat als extra waarschuwing. Wil ik dat erbij verteld hebben.

    Eigenlijk zijn er genoeg skeptici die zeggen dat het nep is en niet werkt, maar dat hoorde ik zelf pas later en toen ben ik er mee door gegaan, want stoppen is geen optie.

  6. Pingback: Darm Klysma’s en parasieten | Chantal van Sundert

  7. Pingback: Darm Klysma’s en parasieten | Chantal van Sundert's blog

Geef een reactie

