Dag na een behandeling met Bio- resonantie

Jeetje de dag na een behandeling met bio-resonantie is er altijd een van bijkomen, veel slapen, scheel kijken en niet meer kunnen nadenken en heel veel water drinken.

water drinken om de gedode bacteriën en parasieten af te voeren. Hoe meer je drinkt, des te meer zullen er je lichaam verlaten.

En water drinken met een oplossing van Chlorofyl is nog een betere oplossing.

Plus maar hopen dat de dag snel voorbij zal gaan.

De behandeldag zelf is ook een ware opgave in een praktijk met alleen maar Lyme patiënten die allemaal door elkaar geholpen worden. Beetje chaotisch verloopt het allemaal.

Je moet er wat voor over hebben om beter te worden.

# Nog steeds op de goede weg # Alweer drie weekjes gestopt met prednisolon slikken!

laatste werk 001

Mijn laatste lichtvoetige werk, gemengde techniek op papier. Afmetingen 50 cm x 65 cm. Het lijkt wel de verbeelding van een Borrelia bacterie.

Bezoek mijn schilders blog om meer werk van mij te bekijken: klik hier

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Lyme natuurlijk genezen, Omgaan met chronische ziekte en beperkingen, Verzamelcategorie, Ziekte van lyme, Ziektes Algemeen en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Dag na een behandeling met Bio- resonantie

  1. Dank je Shiva… Ik wil alleen nuanceren dat ik hier niet over schrijf om mijn beklag te doen..maar dat een middag bij zo’praktijk weldegelijk ook nog eens energie en inspanning kost waarvan ik moet bijkomen. Als het georganiseerder of rustiger verliep zou ik er minder last van hebben. Ik ben nl. niet voor niets afgekeurd en heb wat meer moeite met deze dingen dan anderen.

    • shivatje zegt:

      Dat doe je niet en je moet er over schrijven zo maak je andere ook wakker die misschien erdoor geholpen kunnen worden, maar ook de negatieve kantjes er moeten bijnemen.
      Dat is ook zo, soms kan de organisatie ook iets veranderen om het niet zo chaotisch te laten verlopen. Wel je hebt dan misschien wat meer moeite ermee maar dan nog pluk je nadien de vruchten ervan.

      Aum Shanthi

  2. Letty zegt:

    Chantal ik heb zo’n zelfde dag na een bioresonantie behandeling. Maar ik wordt op afstand behandeld, s’ nachts in mijn bed, terwijl ik slaap, of soms ook wakker lig. Klinkt misschien vreemd ” op afstand” maar het is ongeveer net zo vreemd als bellen naar iemand die 100km verderop is en ‘m toch aan de lijn krijgen. 🙂

  3. Bedankt Letty voor de nuttige info.. De moeite waard om behandelingen van mijn kat te overwegen.

Geef een reactie

