Ik zit in de flow

Het artikel dat 16 maart j.l gepubliceerd werd in het Parool stond afgelopen week  31 maart namelijk ook nog eens in “de Leeuwarder Courant” zie:  Pdf Leeuwarder Courant

Er zijn daar lieve mensen uit die regio die mij een paar weekjes  vakantie hebben aangeboden, zomaar. Dit naar aanleiding van het artikel  waarin ik schrijf dat ik ook wel eens met vakantie wil gaan.

De volgende dag zaten er een aantal mails in mijn mailbox allemaal uit Friesland, met voorstellen om op vakantie te kunnen gaan!!

Ik was niet ingelicht hierover en ik wist niet dat het artikel ook in de krant van Friesland kwam te staan. Het was  dus even (aangenaam) schrikken al vroeg in de ochtend en dat met mijn “Lyme gestel”. Maar nu na alle consternatie geniet ik ervan dat de dingen zo gaan als ze gegaan zijn.

Wat heerlijk om het vooruitzicht te hebben om een weekje of anderhalf weg te kunnen, de natuur in en weer heerlijk op te laden. Ik heb het dan ook verdiend.

Opvallend is dat het artikel ook in de Amsterdamse krant heeft gestaan, en hier heeft niemand mij een vakantie aangeboden. Ze redeneren hier al snel dat er overal een “potje” voor is. En dat klopt in een aantal gevallen ook wel, want intussen heb ik via maatschappelijk werk ook een aanvraag voor een financiering van een nieuwe koelkast en andere hoognodige ontbrekende huisraad gedaan. Nu maar afwachten of het gehonoreerd wordt.

Het is heerlijk te merken dat de wetten van het universum aangaande overvloed zich zo laten gelden, als je erop blijft vertrouwen. Ik wens iedereen hetzelfde toe.

Ik tuf er trouwens heerlijk op los, met mijn nieuwe driewielfiets met motor. Het was wel wennen in het begin, maar inmiddels heb ik het fietsen met twee achterwielen en een voorwiel aangedreven door een motor redelijk goed onder de knie kunnen krijgen zonder ongelukken te veroorzaken; al was een botsing hier en daar er wel bijna van gekomen.

Fijne avond allemaal!!

 

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Omgaan met chronische ziekte en beperkingen, Verzamelcategorie, Ziektes Algemeen en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Ik zit in de flow

  1. Letty zegt:

    Wauw!! Ik wordt helemaal vrolijk van je berichtje. Wat tof zeg dat je lekker op vakantie kan en zoveel wind mee hebt in ene keer. Het is je gegund!!!

Geef een reactie

