De lente is in aantocht

Vandaag is het een speciale dag. Ik heb de kriebels in mijn buik en de lente is voelbaar in aantocht. Maar dat is het niet wat de dag bijzonder maakt. Wat dan wel?

Er is veel verkeer op mijn blog vanwege het onlangs verschenen artikel in de krant “Het Parool” van 16 Maart  j.l. Plus mijn drie-wielfiets met motor wordt vandaag geleverd.

Met de fiets kan ik een snelheid bereiken tot wel 25 kilometer per uur, maar dat is erg hard. Zo hard zal ik niet durven gaan want dat is eng.

Het is wel fijn dat ik nu meer bewegingsvrijheid zal krijgen door de fiets; ik zal vaker weg kunnen gaan vanwege energie besparing door een fiets met motor.

Daarbij komt dat ik aan beide polsen een handicap heb en op die plaats geen kraakbeen meer heb. Maar met de fiets zal ik ook meer boodschappen kunnen meebrengen, die ik anders te zwaar zouden zijn om mee te nemen op de gewone fiets.

En ik ben ook begonnen met het spuiten van B12 om zo een B12 deficiëntie aan te pakken. Dat moet uiteindelijk de vermoeidheidsklachten verminderen.

Kortom de lente is in aantocht en ik ben tevreden; er zijn allerlei vernieuwingen gaande en ik geniet ervan. Nu het geld voor de behandelingen nog.

Het artikel lezen? Ga naar klik hier.

Wil ik iedereen bedanken voor het bezoeken van mijn blog en het delen van deze belangrijke informatie op sociale media.

w_liefde_is_twee_stromen

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Omgaan met chronische ziekte en beperkingen, Ziekte van lyme, Ziektes Algemeen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op De lente is in aantocht

  1. shivatje zegt:

    De lente kriebels zitten in je lichaam geniet van al het moois dat op je pad aan het komen is Chantal

    Aum Shanthi

  2. shivatje zegt:

    Geen dank komt uit mijn hart

    Aum Shanthi

Geef een reactie

