Het verhaal van “Storm”

Mijn verhaal met mijn kater “Storm”staat op internet: klik hier (zie rubriek: feedback).

Hij werd behandeld door mensen van de Reiki Circel voor Dieren; helende energie voor dieren in pijn en stress.

Nu is hij onder behandeling bij  Alternatieve Dierengeneeskunde Amsterdam; een dierenarts die homeopathisch behandeld  en met acupunctuur behandeld.

Hoewel “Storm”bij een bio-resonantie therapeut met Lyme was gediagnosticeerd en hiervoor behandeld werd, kan het ook zijn dat het dier zo gevoelig is en klachten energetisch van mij overneemt. Dat was het verhaal van de alternatieve dierenarts en dit  raakte echter ook kernen van waarheid, maar ik blijf op mijn hoede. Als “Storm”nu niet opknapt van deze behandelingen, dan zal ik ook nog eens door een andere bio-resonantie therapeut laten nakijken voor een second opinion. Daarbij komt dat de ziekte van Lyme, haast nooit voorkomt bij katten, maar ik sluit dat niet uit. Opvallend is dat hij nu gezien is door drie verschillende dierenartsen en er steeds wisselende diagnoses gesteld worden, ook dat wisselende klachtenbeeld kan typerend zijn voor de ziekte van Lyme.

Storm kan nog steeds wel reiki gebruiken, en ik ook: ik word soms radeloos van een dier dat niet helemaal opknapt. Daarbij komt dat ik ook mijn eigen gezondheidsklachten heb. Mocht je hem wat willen sturen dan laat het mij weten.

 

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Dieren, Over mijn kat, Verzamelcategorie en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Het verhaal van “Storm”

  1. shivatje zegt:

    Chantal komt goed blijf erin geloven dat is het belangrijkste.

    Aum Shanthi

  2. Letty zegt:

    Mooi verhaal Chantal, als dierenliefhebber, katten-eigenaar en paraveterinair met Reiki 1, onder behandeling voor Lyme met Bioresonantie, raakt het verhaal me op allerlei gebieden. Zelf heb ik ook nog wat met Edelstenen en weet dat dieren daar ook heel goed op kunnen reageren. Wel voorzichtig zijn en kleine stenen kiezen, want ze zijn gevoeliger als wij. Een ingeving: Lapis Lazuli doet vaak veel goed voor dieren. Ik hoop dat Storm zich snel beter zal voelen. Sterkte met alles.

  3. Bedankt Letty voor de tip..en ook voor het delen van je ervaring.

    En wat een geworstel wederom; zo is het bij ons moeilijk te diagnosticeren en bij de huisdieren hetzelfde verhaal.

Geef een reactie

