Koffiedrap lezen

Vanochtend lag deze afbeelding in mijn vergiet. Mijn lieve kater heeft last van obstipatie en is er erg ziek van. Het is misschien niet zo’n smakelijk onderwerp; maar ik vind het gewoon en schrijf er dus over. Ik heb er een foto van genomen, omdat ik de laatste tijd vaker boodschappen zie in bv. het schuim van mijn capucino en nu deze dus.Ik zie in de afbeelding een kat die probeert te ontlasten, maar het lukt niet :-(.

Arme kat.

koffiedrap kijken 006

Koffiedrap in het vergiet

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Dieren, Mijn foto's met spreuk, Over mijn kat, Verzamelcategorie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Koffiedrap lezen

  1. shivatje zegt:

    Zo kan je dit wel zien.

    Aum Shanthi

Geef een reactie

