Waarom heb ik lyme?

Om over na te denken; visie van Laura Bruno

Chantal 's blog

Zocht de teek mij of zocht ik de teek? Is het een puur en ongelukkig toeval dat je de ziekte van Lyme hebt, een tekenstreek die jouw geleverd wordt, of is er toch een of andere diepere reden voor dat je aan deze ziekte lijdt?

Een interessant artikel naar aanleiding van deze vraag is geschreven door de Laura Bruno. Laura Bruno is een levenscoach, medisch intuïtief, reikimeester en docent van het Sonoma County, CA. Het artikel is met toestemming van de auteur vertaald en geplaatst op de site: http://www.lymenatuurlijkgenezen.nl. Op mijn beurt heb ik toestemming gevraagd en gekregen van hun om het artikel te delen op mijn blog.

bruidsmeisje 009
Chronische Ziekte van Lyme – Metafysische en spirituele aspecten

Door Laura Bruno
De ziekte van Lyme, in het chronische of derde stadium, heeft de neiging om bij mensen voor te komen die aan de wereld ‘grote dingen’ kunnen bieden. Soms lijkt het…

View original post 813 woorden meer

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Verzamelcategorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

