Transformatie

Weer een nieuw werk TRANSFORMATIE.

Bedankt voor jullie geduld, ik kan minder maken de laatste tijd vanwege mijn privé (gezondheids)- omstandigheden.

Wat is er te zien?

Het schilderij  doet me denken aan de `Tower` uit de tarotkaarten. Deze kaart staat voor een plotseling heftig einde, een nieuwe geboorte en een transformatie.
De bliksem slaat in en er onstaat een brand.
Al het oude wordt verbrand zodat er een nieuw begin gemaakt kan worden. Zoals jullie kunnen zien gaat dat niet zonder slag of stoot. En zo gaat dat helaas.
Het is eerder een gebeurtenis van een ramp waardoor je oude overtuigingen en geloof moet loslaten. Dit kan van toepassing zijn in een relatie, in jouw visie op het leven of op jouw werkzaamheden etc. of zoals mij nou overkomt; mijn visie en inzichten over mijn genezing en het bijzetten van de zeilen daarin.

Het werk is gemaakt van acrylverf op papier. Breedte 50 cm x hoogte 65 cm. De kosten bedragen € 100,00 voor dit schilderij. Voor informatie mail naar c.sundert (at) upcmail.nl of  vraag een mediumschilderij of  een reading aan voor jou zelf via het kontaktformulier: klik hier

De laatste twee maanden zijn erg moeilijk voor mij geweest. Er worden nieuwe belangrijke zaken ontdekt aangaande mijn genezing van de ziekte van Lyme en nieuwe wegen gezocht om te genezen en die wegen worden ook al bewandeld. Van de een op de andere dag ben ik behoorlijk geïnvalideerd geraakt en zit nou meestentijds binnen met ontstekingsklachten in de gewrichten waardoor ik onder meer moeilijk kan lopen, maar ook moeilijk alledaagse dingen kan uitvoeren omdat er ontstekingen in de rechter pols zijn en ik ben rechtshandig. Er wordt heel wat afgehuild door mij maar ook doorgezocht naar nieuwe wegen en inzichten. Ook emotioneel en spiritueel is het een uitdaging en mag ik gaan ontdekken waarover deze transformatie gaat.

Iedereen is welkom zijn/haar interpretatie van het schilderij te geven.

Bedankt dat je langs kwam.

IMG_1987

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Kunst met een boodschap, Verzamelcategorie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Transformatie

  1. shivatje zegt:

    Chantal sterk blijven in je proces en ga ervoor net als in je schilderij.

    Aum Shanthi

  2. Dank je , ik kan alle positieve energie gebruiken Shiva!

  3. Ik bedoel dat je me best wat helende energie mag sturen 😉

  4. Pingback: Darm Klysma’s en parasieten | Chantal van Sundert

Geef een reactie

