Ziek, zwak en misselijk

Een aanhoudende herx met een aanlooptijd van zes weken. Zes weken lang al voel ik me ziek, zwak en misselijk. Aanhoudende koortsen in de nacht, afwisselende koude rillingen kort daaraan voorafgaand. Een overprikkeld brein! Keelpijn. Een ontsteking in de pols (rechts) en een ontsteking in het knie gewricht (rechts). Ik kan mijn been niet buigen zonder dat het pijn doet. Sinds een week is daar een gesprongen Bakerse Cyste bijgekomen in het linkerbeen. Opgehoopt vocht uit een cyste is gesprongen en mijn onderbeen ziet er gezwollen uit en is pijnlijk. Ook daar kan ik nauwelijks op staan.

Blijf in het centrum van de cycloon

Blijf in het centrum van de cycloon, daar waar rust heerst

Het ziet eruit als een trombose been, maar gelukkig kon dat uitgesloten worden door een echo in het ziekenhuis. Het been blijft voorlopig nog zo, want er kan niets aan gedaan worden. Het lichaam zal het teveel aan opgehoopt vocht zelf moeten wegwerken. Dat kan lang duren.
Ik zou zeggen; geef me twee krukken en ik kan me weer een beetje voortbewegen, want zoals het nu is, vind ik het niets. Ik loop nu kreupel en kan ook alleen mijn linkerhand gebruiken om op te steunen en om dingen mee te doen.

Het is lang geleden dat ik mij zo heb gevoeld. Radeloos voelde ik mij ook de laatste weken. Ik heb niets anders gedaan dan het advies van de natuurgeneeskundige opgevolgd en de resultaten zijn : GEKMAKEND! Het middel Banderol, waardoor dit allemaal is gekomen heb ik nu ik heel eerlijk ben ook te lang door gebruikt, maar het kwam voort uit het feit dat Banderol “Bartonella” behandeld en dat vind ik nou eens heel erg belangrijk om daarvan af te komen. Zeker toen de L.B.A. therapeute melde dat de rakker meer aanwezig is in mijn bloed dan Borrelia.

Behalve dat ik mij in 2011 na het nemen van zeven maanden antibiotica, ook zo voelde met een veel hogere graad aan pijnklachten en symptomen, maar met precies dezelfde symptomen waarna ik werd opgenomen in het ziekenhuis, heb ik mij daarna sinds 2013 niet meer zo gevoeld. Begin 2013 heb ik mij zelf weten te bevrijden van alle ontstekingsremmers tegen de “auto-immuunsysteemziekte” en daarna heb ik nooit meer last gekregen van ontstekingen.

En nu staan al deze problemen opnieuw voor mijn deur. Met een schat aan ervaring op het gebied van ontgiften zou je denken dat ik de klachten kan laten afnemen. Maar het lukt mij deze keer nog niet. Sterker nog, ik voel me beter als ik niet ontgift.

Sinds gisteren heb ik gemerkt dat alle pijnklachten wat draaglijker worden door het nemen van pijnstillers, maar het nemen van detoxbaden, een hoge darmspoeling evenals het ontgiften met Gluthation en Chlorophyl lijken geen onmiddellijke baat te hebben.
Sterker nog het lijkt soms averechts te werken.

Dwarsligger

Dwarsligger

Zelfs de bio-resonantie behandeling en de lymfedrainage behandelingen lijken averechts te werken want twee dagen nadat ik deze behandelingen heb ondergaan, springt de Bakerse Cyste. Dat is mijn beloning voor al mijn verwoede pogingen om te ontgiften en te genezen. Het gewenste resultaat blijft alsnog uit. Misschien probeer ik te hard. Maar wat duidelijker is, is dat er eerst iets anders moet gebeuren.

Ik moet dieper graven en dan kom ik bij de lever uit; ontgiftings- en uitscheidingsorgaan. Hoogstwaarschijnlijk zit het probleem daar. Hoogstwaarschijnlijk voel ik me ziek door de rondzwervende te snel afgestorven bacteriën die hun uitweg maar niet kunnen vinden omdat mijn lichaam niet kan ontgiften omdat de lever overbelast is en een manier om dit probleem op te lossen is een gal-blaas-en leverreiniging van Andreas Moritz te gaan doen. De appelzuur capsules zijn besteld, want ik kan de kuur die vaak met appelsap wordt gedaan niet met appelsap doen omdat ik ook een candida infectie heb in de darmen.

De reinigingskuur heeft een opbouwtijd van zes tot zeven dagen en in de tussentijd blijven de klachten bestaan.
In het verleden heb ik al zeker tien reinigingen achter elkaar gedaan in twee jaar tijd en daarvan veel profijt ondervonden. Ik was ermee gestopt omdat er op het laatst geen galstenen meer mee kwamen tijdens de reiniging, maar dat wil niet zeggen dat je dan klaar bent. Een onderhoudsbeurt van een reiniging per drie maanden is wel belangrijk. Alleen omdat ik al zoveel kosten maak op allerlei gebied voor de ziekte van Lyme, zijn deze onderhoudsbeurten erbij ingeschoten.

Voor alle zekerheid heb ik ook een verwijzing naar mijn reumatoloog moeten vragen. Het is vandaag bijna precies een jaar geleden dat ik hem zag en dat de behandeling werd afgesloten. Ik hoop dat het tij snel keert en ik andere oplossingen vind voordat ik weer aan de ontstekingsremmers en toestanden moet.

 

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Kunst met een boodschap, Lyme natuurlijk genezen, Ziekte van lyme en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Ziek, zwak en misselijk

  1. shivatje zegt:

    Chantal ik hoop voor je mee. Dat het tijd mag keren en je snel beter mag voelen.

    Aum Shanthi

  2. shivatje zegt:

    En zo moet je ook denken en het aanvoelen, je nooit verloren geven maar streven om die twee stappen vooruit te zetten. 😉

    Aum Shanthi

  3. Marleen zegt:

    Jeetje, wat heftig! Ik zal voor je duimen dat je snel verbetering krijgt! Heel veel sterkte.

  4. Pingback: Darm Klysma’s en parasieten | Chantal van Sundert

  5. Pingback: Cysten 3 | Chantal van Sundert

  6. Pingback: Cysten 3 | Chantal van Sundert's blog

  7. Pingback: Darm Klysma’s en parasieten | Chantal van Sundert's blog

Geef een reactie

