Atypische paniekaanvallen kunnen een uiting zijn van chronische borreliose

In de herhaling. Deze week zal ik alle berichten die te maken hebben met psychiatrie en de ziekte van Lyme herhalen. Dat komt omdat ik zelf een behandeling bij de psychiater start. Met de ziekte van Lyme word ik niet afgekeurd. Met een psychiatrische stoornis wel. Ik doe in dit bericht en in de latere herhalingen ook een oproep tot donaties. Deze heb ik nodig om mijn behandelingen verder dit jaar te kunnen betalen. Elke donatie, groot of klein, wordt op prijs gesteld!

Uw donatie, groot of klein, kunt u overmaken naar C.J.T. van Sundert, NL 56 ABNA 0809411687 o.v.v. donatie voor behandeling ziekte van Lyme. Uw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld! Bedankt dat u mijn blog bezocht.

Atypische paniekaanvallen kunnen een uiting zijn van chronische borreliose.

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Omgaan met chronische ziekte en beperkingen, Ziekte van lyme en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

