Kangen water en Bartonella

Lieve mensen, zoals beloofd een blog over de behandelingen zoals ik deze de laatste tijd heb ondergaan. Wat is er toch veel gebeurd! Ten eerste raakte ik gefrustreerd dat ik , ondanks een strikt suikervrij dieet nog steeds een heftige candida infectie in de darmen had. Hierdoor ging ik, naast dat ik bio-resonantietherapie krijg, op zoek naar nog meer andere alternatieven. Al gauw belandde ik bij de homeopatische huisarts waar ik een bijzonder vies chemisch middel van de natuurapotheek kreeg voorgeschreven tegen candida. Het middel moest ik zelf betalen en kostte maar liefst 42 hele euro’s.Ik ben opgewekt aan de kuur begonnen, maar ben hoe dan ook halverwege hiermee gestopt. Wat een vies middel en ik kon het gewoon niet meer slikken. Hierdoor kwam ik uit bij een ander middel dat wordt ingezet bij candida en dat is Pau d’Arco thee. Pau d’Arco thee is een thee afkomstig van de bast van een boom uit Zuid Amerika. De thee wordt ingezet bij zowel de ziekte van Lyme, als bij candida en tegen de co-infectie Bartonella (kattenkrab ziekte).

Al bij aanvang van de kuur kreeg ik een hevige reactie. Bestaande uit klachten die ik alleen had in die tijd dat ik ernstig ziek was door Lyme. Ik kreeg vooral keelklachten, verergering van mist in het hoofd, pijn aan de polsen en er kwamen allerlei krassen op mijn huid alsof ik gekrabt was door een wilde kat. Deze klachten waren best beangstigend en gingen maar heel langzaam weg. Ik dacht toen al dat het niet klopte, maar het duurde wel even voordat ik door had waarom ik deze klachten kreeg. Het zijn namelijk de uitingsvormen van de kattenkrab ziekte (Bartonella). Bartonella is een co-infectie van de ziekte van Lyme en deze is waarschijnlijk al vanaf het begin onbehandeld in mijn systeem. Als ik terugdenk aan het begin zou het wel eens de reden geweest kunnen zijn waarom ik de ziekte van Lyme gekregen heb. Dat is weer een ander verhaal, maar wel een wake up call was die Pau d ‘Arco thee. Inmiddels ben ik er dus mee gestopt de thee te drinken en ik ben langsgeweest bij een LBA therapeut (levend bloed analyse) die ook Bartonella vaststelde en mij hiervoor druppels heeft voorgeschreven. Op dit moment wezen de testresultaten uit dat ik zelfs meer Bartonella had dan Borrelia in het bloed! Alles komt op tijd, maar ik ben blij dat deze infectie nu aan het licht is gekomen ook al is dat heel laat en is er in het verleden al eens vaker naar gekeken.

Dan iets over de darmen laten spoelen met colontherapie. Het heeft me een enorme boost gegeven. Ik vond het echt een hele ontlading zowel geestelijk als lichamelijk om eens drie maal achter elkaar de darmen schoon te laten spoelen. Bij het zien van wat er allemaal uit kwam kreeg ik ook zin om het qua voeding anders te gaan doen. Ik ben hierna Kangen water gaan drinken en dat water smaakt heerlijk en hierdoor drink ik veel meer en ik voer meer gifstoffen af. Ik zie aan mezelf dat ik hierdoor ook afval en minder trek heb om “verkeerde” voeding tot me te nemen. Dat is dus allemaal heel positief. Ik raad iedereen aan schoon bronwater te drinken of in zijn/haar omgeving op zoek te gaan naar iemand met een Kangen apparaat waarbij je Kangenwater kunt afnemen.Ik merk dat het werkt!

De darmspoelingen waren dus heel goed, maar ook erg vermoeiend voor mijn lichaam. Met name van de eerste spoeling was ik erg moe geworden.

Nu ben ik dus weer helemaal op het juiste pad met alles. Gestopt met de Pau d’Arco thee, maar begonnen met Banderol (tegen Bartonella) en opnieuw met Artemisia (tegen Lyme). Het is de bedoeling deze middelen afwisselend in te zetten, daar de borrelia zo slim is en al na enkele dagen immuun is tegen de medicatie. Dus na drie dagen Artemisia , wissel ik van middel en neem ik drie dagen Banderol. Dan houd ik een dagje rust.

Ook ondersteun ik de lever met Leverbitter en neem ik daarnaast voor extra energie Spirulina.

Tegen de candida neem Banderol, want deze remedie werkt ook tegen candida. Ook drink ik thee van steranijs en eet ik , zoals altijd, geen suiker en geen gist.

De verzekering vergoed nu geen van mijn behandelingen meer en daarom zoek ik sponsors die geld willen overmaken naar mijn rekening om de behandelingen te kunnen betalen.

Ik heb nooit eerder een dringende oproep gedaan, maar dat doe ik nu wel!

Ik ben nu heel goed op weg met de behandelingen en de bio-resonantie therapeut zei dat hij de Lyme met 1 jaar tijd weg zou hebben. Dat betekend wel dat ik zo door moet gaan als ik bezig ben en dat is met twee behandelingen per maand,want anders riskeer ik een terugval en dat wil ik in elk geval voorkomen!

Ik heb dan ook als doel om eens per twee weken een bio-resonatiebehandeling te ontvangen en deze kosten daarvoor zijn 100,00 euro per maand.

Als u hieraan mee wilt doen maak uw donatie dan over op NL56 ABNA 0809411687 t.n.v. C.J.T. van Sundert. Elke donatie, hoe groot of klein ook, zal enorm op prijs worden gesteld.

Vermeld wel bij de overboeking dat het om een donatie voor een behandeling gaat.
Bij donaties vanaf 25,00 euro zal ik u een persoonlijk voor u gemaakt spiritueel schilderijtje toesturen met een daarbij behorende tekst.Deze kunt u dan aanvragen via de mail c.sundert (at) upcmail.nl.

Maakt u een donatie van hoger dan 10,00 euro over dan stuur ik u een handgemaakt ansichtkaart toe per post.
cropped-header-blog-001.jpg
Dank u wel voor het lezen van mijn blog en mochten er vragen zijn dan beantwoord ik deze graag.

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Verzamelcategorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

