Voorkomen is beter dan genezen

Chantal 's blog

honk hate ticks

Gisteren ben ik voor een behandeling geweest bij een natuurgeneeskundige praktijk in Noord-Holland voor de ziekte van lyme. Uit de 10 mensen die ik er heb gesproken en gezien, waren er 4 met de ziekte van lyme. Door de dag heen sprak ik mensen die ook weer andere mensen kennen die lyme hebben, of hebben gehad. Als je het hebt kom je er niet altijd vanaf of kan je er b.v jarenlang mee rond lopen. Een vrouw die ik gisteren sprak had tien jaar lang lyme gehad en was er nu geheel van af.

De praktijk was in de buurt van het natuurgebied ’t Twiske en het schijnt dat daar mensen beten hebben opgelopen. Dat kan overigens overal gebeuren. Wat me opviel is dat er nogal panisch gedaan wordt over of je dan nog wel buiten kan komen en niet bang bent weer een tekenbeet op te lopen. Nee dat…

View original post 295 woorden meer

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Lyme natuurlijk genezen, Ziekte van lyme. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

