Tip. Gebruik de zoekmachine!

Ik schrijf zeer veel over genezing van de ziekte van lyme en zelfhulp bij lyme.
Ik schrijf ook over spirituele en psychologische ondersteuning. Hier kun je interessante zaken die hiermee te maken hebben en die jou bezig houden allemaal terug vinden.

Daarom hierbij een tip: gebruik eens de zoekmachine op mijn pagina en tik daar de term in van iets waarnaar je op zoek bent, b.v. “lyme” of “candida” “zelfhulp” “miasmen en B12 opname” of
“appelazijn en ontgiften” maar ook “hoe voorkom je een tekenbeet” en “behandelingen bij lyme”.
Binnen een paar secondes vind je dan gemakkelijk alle informatie die ik heb verstrekt hierover terug op mijn blog!

Ik hoop dat je zo beter de weg kunt vinden op mijn blog en sneller en efficienter de informatie kunt vinden waarnaar je op zoek bent.
Mocht je iets zoeken en het niet kunnen vinden, vraag er dan naar.
Ik kan dan kijken of ik je verder helpen kan.

Mocht iemand een goede tip hebben om mijn blog nog overzichtelijker te maken. Laat het dan weten. Het kan altijd beter.

Succes! En bedankt dat je langs kwam.

licht

Meer tips voor zoekwoorden: herx, detox, galblaas & leverkuur, darmreining, Anderas Moritzkuur, ontgiften met klei, trauma & lyme, Bruno Groening, Mir methode, mantra en gebedsgenezing, ziekte als kans, ziekte van Stills, UWV gak, kruiden, lymefedrainage bij de ziekte van lyme, herstel, voetenbaden en in bad met epsom salt,fysiotherapie, warm water zwemmen, bewegen, voedsel bij lyme, rechtszaak, water en genezen, heet water kuur, sole, Himalaya zout, diagnoses bij de ziekte van lyme, ozon sauna, bio-resonantie therapie, zuurstoftherapie, levend bloedanalyse, Artemisia, cats claw, leverbitter, Laura Bruno, stralingsziekte, ziekte van lyme als oorlogswapen.

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Verzamelcategorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Tip. Gebruik de zoekmachine!

  1. shivatje zegt:

    Chantal het is een mooie blog met jouw gevoel erin. Tips heb je niet nodig vind ik blijf erover schrijven dat is belangrijk.
    En wat is beter om te delen dan eigen ervaringen.

    Aum Shanthi

Geef een reactie

