Op naar de overwinning

eend

Kunst: Chantal van Sundert

Het mannetje (dat ben ik) dat ik met krachtige groene streken op het doek heb gezet loopt  vastberaden toe op het slot van deze situatie. Mijn armen zwieren mee in de maat langs mijn lijf. Ik passeer de mensen die hun hart niet konden openstellen voor de waarheid, maar eigenlijk zelf ook wel vanuit hun hart zouden willen leven, maar dat nog niet kunnen. Vol vertrouwen treed ik de toekomst tegemoet. Op naar de overwinning.

Kleuren:

Groen staat vaak voor het hart. Rood voor passie en liefde.

Schilderij E50,00. Bestelnummer 07/06/2015 nummer 1; Op naar de overwinning.

Acryl op doek, afmetingen: 60 cm x 80 cm

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Kunst met een boodschap en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Op naar de overwinning

  1. Dit is op Chantal van Sundert's blog herblogden reageerde:

    Ik vind hem nog steeds mooi en zie nu ook duidelijker ht rode gezicht van een lachende vrouw, vol warme gloed.

Geef een reactie

