EFT emotional freedom technique on lymedisease

EFt is een tecniek waarbij je op bepaalde acupunctuurpunten klopt in je lichaam. Ik ben er al een tijdje mee bezig me erin te verdiepen en je kunt veel erover op internet vinden. Vandaag vond ik deze geweldige video en ik ben ermee begonnen.

Het is een filmpje:  EFT on lyme disease in het Engels.

Een voorbeeld tekst kan zijn:

‘Ik vergeef de dokters omdat ze mij hypochonder hebben genoemd, terwijl ik wist wat er werkelijk speelde. Ik vergeef ze omdat de diagnose zolang heeft geduurd wel drie jaar, en bij sommigen 15 jaar. Ik vind het niet leuk om hypochonder te worden genoemd. Ik vergeef de dokters want het zijn mensen en mensen maken fouten. Ik vergeef de dokters omdat ze veel te laat zijn begonnen met behandelingen en me ook nog twee jaar verkeerde medicijnen hebben gegeven. Terwijl ik wist wat er speelde vertelden ze mij om mijn mond te houden en een psychiater te raadplegen. Ze vertelden tijdens een symposium waar ik was uitgenodigd als gast om te vertellen dat er een vergissing was gemaakt. Ik had geen ziekte van lyme, maar een ingewikkelde auto-immuumsysteem ziekte.

En ook heel belangrijk. “Ik vergeef mij zelf omdat ik mij heb laten meeslepen hierin. Ook ik heb vaak gedacht dat ik geen ziekte van lyme had en dan was het moeilijk om zelfs te geloven dat ik ziek was en niet gek. Ik vergeef mijzelf verder voor alle fouten die ik heb gemaakt en momenten waarop ik anderen heb pijn gedaan omdat ik niet beter wist. Ik vergeef iedereen die mij niet begrepen heeft en mij in de steek gelaten heeft.”

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Lyme natuurlijk genezen, Ziekte van lyme en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

