Rejoicing with the Angels

R.I.P. lieve zielen MH17 17 juli 2014

Rust zacht en welkom thuis bij de Engelen

Rejoicing with the Angels

Dit schilderij is te koop met lijst of zonder.

Acryl op papier. Formaat 50cm x 65 cm.

Prijs E75,00 (met lijst).
Prijs E35,00 (zonder lijst).

Bestelnummer 07/06/2015 4; Rejoicing with the Angels

Chantal 's blog

Rip slachtoffers van de MH17

Swing Low, Sweet Chariot

I looked over Jordan and what did I see
Comin’ for to carry me home
A band of angels comin’ after me
Comin’ for to carry me home.

Swing low, swing low, sweet chariot
Comin’ for to carry me home
Swing low, swing low, sweet chariot
Comin’ for to carry me home.

If you get there before I do
Comin’ for to carry me home
Tell all of my friends I’m comin’ too
Comin’ for to carry me home.

Swing low, swing low, sweet chariot
Comin’ for to carry me home
Swing low, swing low, sweet chariot
Comin’ for to carry me home.

I remember well my brightest day
Comin’ for to carry me home
When Jesus washed my sins away
Comin’ for to carry me home.

Swing low, swing low, sweet chariot
Comin’ for to carry me home
Swing low…

View original post 66 woorden meer

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Kunst met een boodschap en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

