Ervaren en openen van je intuïtieve vermogens

Beelden zijn soms sterker dan woorden en dat klopt zeker voor deze geschilderde boodschap.

Vandaag ontving ik de reactie op dit consult die ik graag met jullie deel:

“Van harte bedankt Chantal. Ik besloot om mijn intuïtie meer te vertrouwen en die te volgen en meer open zijn,
want uiteindelijk is wat mijn innerlijke stem zegt altijd mijn waarheid.
Dank je wel voor de herinnering en je mooie schilderij.”

Wat prachtig om iemand te kunnen helpen met deze boodschap.

Afbeelding

Op het schilderijtje zie je een geblinddoekte vrouw met lang haar.Door een blinddoek om te doen sluit je je ogen af en hierdoor kunnen andere zintuigen beter gevoeld en ervaren worden.

Hier is de boodschap: ervaren en leer je open te stellen voor je intuïtie.

Met je ogen dicht leer je je zintuigen beter kennen en hierbij open je je intuïtie. Neem de tijd om dit te oefenen zodat je meer en meer leert te vertrouwen hierop en zodoende leert om je keuzes ook intuitief te kunnen maken.

Wilt u meer weten of een schilderconsult met helderziende waarneming?

Zie http://chantalmijnkunst.luondo.nl/p-98938/kunst-met-een-boodschap

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Kunst met een boodschap en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

