Voedsel als medicijn

Voedsel als medicijn

Op de foto een greep uit het voedsel dat ik eet . Biologische komkommer, wortelen, bieten, uien, citroenen, sla, havermout, gierst, witte kool,bananen en kefirdrank.

lyme genezen 005
Waar mogelijk eet ik rauw, soms doe ik alles door de slowjuicer en maak een gezond sapje. Ook maak ik smoothies met toegevoegde proteine, en rauwe chocolade poeder.

Zaden & noten eet ik ook zoals chia zaden, zonnebloempitten, pompoenpitten, amandelen etc.

Naast rauwe groente & fruit ,neem ik ook gekookte groenten en gebruik ik in geen geval melkproducten of suiker en eet ik zeer beperkt koolhydraten.

Gierst in een zakje

Gierst in een zakje

Eieren eet ik wel.

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Lyme natuurlijk genezen en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

