Ozon sauna ter ondersteuning bij de ziekte van lyme

Goed ik ben aan het afbouwen met medicijnen, aan het versterken met ozontherapie en af en toe bioresonantie- therapie.
Dat betekent opruimen van de ziekte en verder gaan met medicijnen te ontgiften. Ondertussen ben ik aan het zwemmen en me aan het voorbereiden weer te gaan werken; kortom met kleine stapjes ga ik vooruit en zal ik beter worden. Voor zover dat gaan zal, want helemaal de oude zal ik wel niet worden, daar ziektes ook schade hebben aangebracht die zeer waarschijnlijk niet te herstellen zijn.
Binnenkort hoop ik te beginnen met het nemen van heet waterbaden met Himalaya zout.
Een sauna nemen is ook goed, maar dat is te hevig en kan ik niet aan.
Wees ook hier voorbereid op reacties die na het ontgiften je heel ziek kunnen maken. Dat zijn de herxen, die je gezondheid eigenlijk beter maken, maar eerst ga je door een schoonmaakproces heen. Wees ondanks dat het soms moeilijk is ook heel erg eerlijk tegen jezelf , want als je voelt dat je weerstand heel laag is en je neemt dan toch een bad riskeer je dat je juist ziek wordt, omdat je immuunsysteem te zwak is op dat moment.
Dat is wel balen, en balen doen we veel als je dit hebt…zucht..ik kan er ook niet altijd allemaal tegen.

Ik moet alles zelf betalen, met uitzondering van de alternatieve geneeskundige therapie die wordt (gedeeltelijk) vergoed. Het kost allemaal veel geld en men moet veel geduld hebben bij het herwinnen van de gezondheid op deze manier, maar uiteindelijk zal het wel zijn vruchen afwerpen. Keep you posted!

Over Chantal's blog

Persoonlijk Blog over de ziekte van Lyme, natuurgeneeskunde, medium schilderijen en tekeningen, spiritualiteit.
Dit bericht werd geplaatst in Lyme natuurlijk genezen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

